gulcanm Şişlide oturuyoruz canım. Eski evimizdeyken bağlı olduğum sağlık ocağı çok iyiydi, hamileyken bile devamlı ararlardı ama burası fazlasıyla sorumsuz.
Eşinle gitmen iyi olmuş o zaman :) ben tek gittim kızımla, yani aşısı yok diyince pekte diyecek birşey kalmadı