DBaybars tek kızamık olmadığı icin 1 yaş olunca vurulacak kkkyı vurmak istediler bize de doktorunuza sorun tamam derse yapalım dedi ebemiz. Dr.umuz yaptırmayın dedi. Yaptırmadık. Dün görüştük ebeyle yaptıran var mi diye evet yapıyoruz çoğunlukla normalde kızamık yapmamız lazım bakanlıkla görüştük aşı kotamız var onu da doldurmamız lazım yapılabileceğini söylediler dedi. Ben de tatmin olmadım açıkçası yaptırmadım o yüzden. Sanırım hiç bir yerde tek kızamık aşısı yok olanlar da kkk oluyor