2019dan beri vuruluyormuş devlet sonradan eklemiş aşıyı zorunlu değilmiş hemşiremiz bize öyle dedi bizim süt alerjimiz var doktorumuz uygun görmedi 1 yaş aşısı yeterli olur dedi alerjik bebekler doktorları ile görüşmeden vurdurmasın riskli bence. 9.ay aşısının içeriğinde inek sütü proteini varmış bu yüzden sıkıntı olabilir