MerrNess Nltka Ya benim oglumda 10 ay 13 gunluk bi ayagi tam basiyor bi ayak parmak ucunda koltuktan koltuga geziyor yeni ogrendi gezme isini orumcekte duz basiyor gibi ara sira bindiriyorum bazen yurumek bile istemiyorum niye acaba
Nltka MerrNess yani dönemsel mi bilmiyorum örümcekle düz basıyor benimkide ama sıralarken parmak ucunda yürüyor
Marjinal_Anne2 Nltka aaa evet işte benim de aynısı tutunuyordu sonra kendini hopp atıyordu bugün öyle yaptım ilk heyecan yaptı gidemedi aöa sonra alıştı bi iki adım attı ay ben yarın devam edeyim o zaman çok sağolun Ya ☺️☺️🙏🏻♥️
Syktoprak Nltka merhaba oğlum parmak ucuna basıyo eski postunuzu okudum duzelıyomu acaba 11 aylık olucak ayağa kalkıyo sıralama ya başladı ama parmak ucuna basıyo ne yapabilir im
2guzelinannesi Marjinal_Anne2 merhaba yigenim 7 aylik basiyor ama heo parmak ucunda basiyor normalmi bu durum sizin gectimi
Marjinal_Anne2 2guzelinannesi yani 7aylık bilemiyorum bizim geçti ama yürüteç falan kullanıyorsanız o tetiklemiş olabilir çok ayakta mı tutmaya çalışıyorsunuz acaba belki o dA sebeptir
dolunaymomsss Nltka canım ablamın oğlan nerdeyse tam hatirlamiyorum ama 1.5-2 yaşına kadar parmakustunde yürüdü 😁 şimdi 3.5 yaşında normal yürüyor öyle yürü desek yuruyemiyor🤭
Kubralya1 Nltka yürüteçle ilgili olduğunu düşünmüyorum ben almadım kullanmadimda arada benim bebegimde öyle yapıyor çok nadirde olsa sıralarken parmak ucunda sıralıyor
Nltka Syktoprak merhaba. Oğlum şuan 2 yaşında eskiye nazaran azaldı ama hala bitmedi . Doktora götürmüştüm . Doktor tendonlarında sorun yok bebeklerin parmak ucu basma eğilimi olur zamanla geçecek demişti . 11 aylıkken hele aşşırı normalmiş