Nltka Syktoprak merhaba. Oğlum şuan 2 yaşında eskiye nazaran azaldı ama hala bitmedi . Doktora götürmüştüm . Doktor tendonlarında sorun yok bebeklerin parmak ucu basma eğilimi olur zamanla geçecek demişti . 11 aylıkken hele aşşırı normalmiş