Seyma55 Pnarferah bnde karacadan aldım fincan takımıyoktu cnm ,çatal bıçak takımının da servis seti yoktu parçaları az oluyor karacanın
Seyma55 Pnarferah ozmanlar setlere bakarken pierre cardin parçaları çoktu calisanlar da söylemişti ama bn karacadan bi kahvalti takimina kafayi takmstim set olarak alayim dedim😁Arkadşm korkmazdan almıştı onunda kahve fincanları vardı .
Hunilianne Pnarferah bu benimki https://www.krc.com.tr/urun/karaca-84-parca-fine-bone-x5-yemek-takimi
Pnarferah nursocum baktım ama içerik olarak değiştirebiliyorlar ya ben değiştirmiştim o yüzden bilemiyorum
kucukaga Pnarferah aynı şeyi bende hep söylüyorum granitlerimden çelik tencerelerimden o kadar memnun değilim çünkü 😔
Katarsis Yemek takimimi pek beğenmedim daha sonraları beyaz kenarı şedefli gibi tam belli olmuyor ama kahvaltı takımıma aşığım bi dizide görmüştüm onla yatak örtümu de bi filmde onu da begenerek almıştım