Minikbimelek ya ne biliyim bi sorun var gibi de degil masallah cok hareketli bi dk durmuyo yurumesini zaten takmiyorum tutunup kalkmamasi tay tay durmamasi kafami kurcaliyo biraz bilgi almak ve jontrol amacli zaten goturecegim gitmisken bi danisacagim icim rahatlasin yoksa yurutecte gidiyo yerde yuvarlaniyo kollarindan ellerinden tutunca yürüyo koltuk kenarlarinda keyfi istedigi kadar dikiliyo ben dikersem tabi alkis baybay gelgel yapiyo parmak şıklatip muzige oynuyo baba dede mama anni diyo istedigi seyi parmagiyla gosterip īhh diyo eline verdigim yiyecekleri yiyo bi problem yok ama annelik iste insan endiseleniyo saglikli olsunda ne zaman isterse yürür