Seloscan elha_3 benim kızımda 9 aylık olacak ama emeklemiyor.Kaynanam diyor ki kalın üst giydirdin çocuk hareket edemedi.😬
Ogullarinaasikanne elha_3 11 aylik hala emeklemiyor 🙈 emekleyecek diye kanun mu var ? Abiside emeklemeden yürüdü birden ufaklikta oyle olacak galiba diyorum
Baldaanadam elha_3 benim oğlum da 10 ay 23 günlük totoşunun üzerinde gidiyor her yere bu şekil emekliyor 🙈☺️Ama cokkk tatlı bu şekil emeklemesi ❤️
As5 elha_3 emeklemesine gerek yok annesi. Emeklemeden yuruyen bebekler var ☺️ benim kizim icinde emeklemez diyorduk 10 ayligiz daha 1 hafta oldu neredeyse emeklemeye
elha_3 As5 maşallahhh ne kadar güzel benim kızımda 8 aylık hâla emeklemeye dair birşey olmayınca insan meraklanıyor neden diye.
As5 elha_3 merak etmeyin emeklemeden de yuruyebilir. Doktorumuz emeklemeyen bebekler daha cabuk yurur demisti ☺️ bu gunlerim keyfini cikartmak lazim ayaklandiklarinda isimiz daha zor😁
Buglemmmm elha_3 11 aylkken emekledi 13 aylk yürüyor bende sizin gibi düşünüyodum zmani var annesi daha 🤗
hayatbuiste Benimki de 7 ay 20 günlük, ellerinin üstüne bırakınca yatıp sırt üstü dönüyor 😁 emeklemek istemiyor.
Buglemmmm hayatbuiste ben çok sabrsizlaniyodum simdi pesinde kosmaktn halim kalmıyor ama çok güzel bi duygu allah isteyen herkese tattirsin inşallah