elha_3 Ftmsrsln hayır ne sürun me ne başka birşey yüz üstü yatırıyorum biraz çabalıyor fln sonra yüz üstü yatıyor tamamen beni kaldır diye bağırıyor 😔
elha_3 Yaa bazı bebekler çok erken emekliyor bazı bebekler ise hiç emeklemeden yürüyor diyor doktor ama bakalım
Dogavesultan elha_3 1 yaşını geçti hala emeklemiyor yuvarlanarak gidiyor istediği yere ulaştığı zaman oturuyor 🤦♀️
Merve123456 elha_3 emekleme bi mihenk tasi degildir. Hic emeklemeye de bilir. Direkt olarak yuruye de bilir
Yarenim EslemEva_23 aynen, endiselenecek bi sey yok demekki, ortam baskısı insani geriyor,şimdiye kadar emeklemesi lazımdı diyenlerden bıktım
Elifffyvz- elha_3 benim kızım 13 ay 7 günlük.daha bir haftadır emekliyo🙈😂ben de emeklemeden direkt yürüyecek artk sanıyodum bi baktım emekliyo🙃