BusraG tontisbebegim Ben battaniyede salladım uyusun die sonra kolik bitti, ama sallama bitmedi. Alıştı. 7bucuk ay salladım. Yani yaklasık 1 ay önceye kadar. Hamak alıp sallamak daha faydalı
tontisbebegim BusraG evet alışıyorlar ama tek çare malesef. Bizimki ilk zamanlar sadece öyle susuyordu 🥺
Uzymom kubusss son 1 aydır böyle öncesinde baya rahat geçti hatta bu çocuk hiç aglamicak mı diyoduk ta ki 1. Ayı bitene kadar şimdide susmak bilmiyo 😒😅
Sezenaksukarademir Uzymom annesi telefondan ilahi ve dualar aç. Ve sakin ol, ağrısı var ondan yapıyor bunu. Evet çok zor biliyorum ama sen sakin olurdan oda sakinleşir. Kucağına al sakince konuş onunla, onun iyi olacağını senin hep yanında olduğunu söyle
Uzymom Sezenaksukarademir ah bacım ahh neler denemiyoruz ki ağlama krizi geldiğinde beni duymuyo malesef 😓
Uzymom Sezenaksukarademir 2 ayrı gaz damlası var işin garibi hiç gazı varmış gibide değil kuru ağlaması var 🤷🏻♀️
tontisbebegim BusraG ahahahahahagah ben bi de eşim yokken tek yapıyodum iki bacağımı açıp arasına doğru bi ileri bi geri sallıyodum🤣🤣
BusraG tontisbebegim ben çarşafa ip bağladım. İki ucunu peteğe bağlayıp, diğer iki ucuyla kendim sallardım. 7bucuk ayın çoğunluğunu tek sallamışımdır :)
Alibebek20 Uzymom kolik işte bu durum:( 4 aylık dolacak aynı şekilde devam ediyor bu durum. Bazen ağlama atakları kesintisiz 2 gün sürüyor
Uzymom Alibebek20 bizimkinin bide kusması var bi alana bi bedava gibi valla çok zor durum ağlarken kusuyo üst değiştiriyoruz dahada krize giriyo falan kısır döngüdeyim 😅
26262626 Uzymom öyle anlarda battaniye arasında sallayıp sakinleştirin. Bi kaç kere benim bebeğimde öyle oldu. Çok üzüldüm yavruma çok kötü oluyor