Hilall-16 Ola bilir canım benim bebeğimde öyleydi birden kupkuru oluyordu çocuk doktoruna götürdün gaz sancısı var dedi ben ısrar edince idrar testi yaptı bişey çıkmadı eve geldik çocuk yine aynı dayanamadım çocuk cerahindan randevu aldım doktor bakınca bu çocukta çatlak var o yüzden bu kadar ağlıyor dedi hemen sünnet ettiridik ❣️