dehsetulvahset biz 5 aylık başladık nolursa olsun ( annemi dinlemeyip) 6. Ay beklicem diyodum ama kontrolde doktoru persentilin altında hemen ek gıdaya başlıyoruz dedi mecbur başladım ama sonra etrafımda 6. Ay ek gıdaya başlayanlarin hepsi sorun yaşadı tadım 3 gün kuralı derken çok zaman aliyo ve alistiramadilar sanırım haklılar bilmiyorum ilk armut suyu vermiştim bayilmisti sonra yoğurt tatlı tuzlu tattirdim hep yedi şimdi ufak tefek seciyo zorlamayın bence sonra birazdaha buyunce yemek görünce kaçar oluyolar pes etmeden deneyin