dehsetulvahset alttaki yorumlarda biz yemek yerken çok istekliydi yazmışsın burda ilerle. Benim oğlumda biz yemek yerken ortalığı yıkıyordu yicem diye 4 aylıktı. 5.ayda ek gıdaya başladık sende onunla birlikte yemelisin. Mesela yoğurtla başlıyorsun dimi bizde öyle başladık. Masaya otur bebeğide mama sandalyesine sen bir kaşık yoğurt ye ımmmh çok güzel falan de. Sonra sende yer misin diye ona uzat . Bir kaç kez tekrarla. Yemelerini destekşeyen en önemli şey karşısında yememiz. Çok şükür şuana ladar reddetiği hiçbir şey olmadı. Ne verirsem yer ağzını açmayınca yeni bişey denediğimiz zaman önce ben yiyiorum bu şekilde hiç sorun yaşamadım. ☺️