dehsetulvahset 5,5 aylikken yogurtla başladim bende. Hep öğürdü, tükürdü, ağzini kilitledi. Yemedi hic. Her çorbayı püreyi yapip verdim 1 kaşık aldıktan sonra ağzinı kilitliyordu, tükürüyordu. Kaşıgın ucu cocugun ağzina girmiyordu 😂 sinirden deliriyordum. Şuan 9 aylık oldu kızım. 2 haftadir şükürler olsun yemeye başladı 🙏🙏 gören herkes ne kadar zayıf diyor. 🙄 cocuk birsey yemiyordu ki, sadece emiyordu. Ama 2 haftadir yiyor biraz şükür. İnşallah kilo alır bundan sonra. Yani biz tam anlamiyla 9 aylik olunca yemeye başladık. Oglum 6 aylikken 1 kase corba iciyordu. Kızım 9 aylik ,yarım kase corbayı zor bitiriyor 🤷♀️ her bebek farkli yani. Takmayın. Zamanı gelince yiyecektir. Ha birde ben emzirme sıklıgını azalttım. Karnı açken ek gida veriyorum önce, sonra emziriyorum.