Prensannesi0112 EgeveAlyaninannesi yaaa allah bağışlasın. İnşallah bende haftaya öğrenebilirim çok merak ediyorum ☺️🙈
EgeveAlyaninannesi Prensannesi0112 rabbim gonlune gore hayirlisini versin inşallah hayirla alin kucaginiza 🌸
Mom86 Prensannesi0112 Ama happymom daki bazı bacılar 9 haftalık bebeğimin cinsiyeti şu diyor du doktoru söylemiş sjsjsjsjs😂😂😂ben şok
Prensannesi0112 Mom86 o kadar erken mümkün mü ya 12 haftalık öğreneni duydum da 9 haftalık öğreneni ilk defa sizden duyuyorum 😂😂
Snfk Prensannesi0112 özele gittim hep ama bence özelle bi ilgisi yoktur. Cinsiyet görüldüğü an söylenir. Zaten bende 16. Haftada öğrenmiştim. 12. Haftada gözükmemişti.
Prensannesi0112 Snfk doğru söylüyosunuz. Benim arkadaşım kızı olacağını 5 aylık hamileyken öğrendi göstermemişti bebek ☺️
GulseNavin Prensannesi0112 ya cok gittim hastanelere hamileliğim hastanelerde geçti 2 3 kere kendini göstermedi. Bır kaç kere de büyümüştü doktor artık dogunca görürüz demişti 😂
Prensannesi0112 GulseNavin söyle bari doğana kadar beklemeyim derdim ben heralde 😂😂 ya aslında ne olursa evlat bizim ama insanoğlu işte her baldan tatmak istiyo ilk çocuğum erkek kızım olsun istiyorum hayırlısıyla🙈🙈😂😂
Snfk Prensannesi0112 aslında cinsiyetinde pek bi önemi olmadığını düşünüyorum 😊 sağlıklı olsunlar da unisex kıyafette alınır 🤗
GulseNavin Prensannesi0112 inşaallah Allah gönlunuze gore versin. Benim de kız ıkıncısını erkek ıstıyorum Allah nasıp ederse 🙏🏻
Mom86 Prensannesi0112 ay masallah hadi gönlüne göre olsun insallah😍🙏az kalmış bu aralar öğrenirsin ♥️😊