Snfk Prensannesi0112 aslında cinsiyetinde pek bi önemi olmadığını düşünüyorum 😊 sağlıklı olsunlar da unisex kıyafette alınır 🤗
GulseNavin Prensannesi0112 inşaallah Allah gönlunuze gore versin. Benim de kız ıkıncısını erkek ıstıyorum Allah nasıp ederse 🙏🏻
Mom86 Prensannesi0112 ay masallah hadi gönlüne göre olsun insallah😍🙏az kalmış bu aralar öğrenirsin ♥️😊
hunilimomm Prensannesi0112 benim 17.haftaya kadar söylemedi doktorum görsem söylerim demişti bende devlete gitmiştim daha cihazı karnıma koymasi ile cinsiyeti söylemesi bir olmustu 😂
hunilimomm Prensannesi0112 AA o daha güzel suan 2. Yi düşünürsem öyle güzel güne denk getirmek istiyorum hatta kızımın doğum günü bile olabilir 😀
Prensannesi0112 Eslem-Ecem10 Şanslıymışsınız bana 14 haftadan önce söylemiyoruz dediler hem devlete hem özele gidiyorum
bikerem Prensannesi0112 😁 oglumdan once 2 bebegimi karnimda kaybettim o yuzden inanirmisiniz sormak aklima bile gelmedi tek sorum kalbi atiyor mu oldu doguma girerken bike belki riski atlatana kadar dr da soylemek istememistir.