PortakalliKahve bu tamamen çocuğun gelişime bağlı. Benim oğlum 3 ay 11 günlük ve 3. Ay kontrolünden beri kucakta oturtuyoruz. Çünkü asla yatmak istemiyor kendi oturmak istiyor. Doktorumuzda gelişimini yeterli bulduğu için kucağımızda oturtabileceğimizi söyledi. Sert zemin (koltuk, halı vs) içinde bu ayki kontroldeki durumuna göre destekli oturtun diyecek. Biliyorsunuz her çocuğun gelişimi kendine has. Kimi çocuk 6-7 aylık olduğu halde oturmak istemezken kimisi de 3-4 aylık dönemde buna hazır ve istekli oluyor. Bence bu konuda doktorunuzdan tavsiye alın.