Kubissstt merhaba, biz bebeğimizi 7 günlükken sünnet ettirdik. Evimize sünnetçi geldi, pandemi sebebi ile doğum yaptığım hastane sünnet operasyonu yapmak istemedi. İyiki de yaptırmışız, ucunda sıkıntı varmış o da tuvaletini yaparken etkiliyormuş. Bir hafta içinde iyileşti, pansumanını her bez değişiminde yaptım, çabucak iyileşiyor, bakımı daha kolay oluyor. Ayrıca canı da çok yanmıyor. Bebek doktorumuz da muayne ettiğinde sünneti erken yaptığımız için tebrik etti :) eğer niyetiniz var ise hiç beklemeyin bu tarz şeyler bekletilmeye gelmiyor eğer ki sıkıntı da varsa.