Kubissstt lohusalık da o kadar kötu ki.yeni hayatım gözümde o kadar büyüyordu ki. Kendimi dışarı atmak istiyordum. Cok sükür geçiyor. Alışıyorsun çocuklu hayatına ve eskiyi unutuyorsun resmen. Hem kolikti hemde sünnet sıkıntısı vardi. Ikisi bir arada zorlu süreçti. Rahatladı sonra. En azindan biri düzeldi. Mama alsin. Senin evladın sonuçta. Kendini kötü hissetme. Evet emmesinden daha yorucu, hem manevi hem maddi. Ama çok sükür sağlığı yerinde. Karni doyuyor. Sünnetinize hallettin mi rahat edeceksin. Ve bebeğin en cok seni sevecek.