Kursad_1201 Kubissstt biz ist çengelköyde oturuyoruz, buraların meşhur sünnetçisiymiş :) tavsiye üzerine çağırdık bizde hoş güler yüzlü epey de neşeli bir amca dualarla salavatlarla kesti oğluşumuzu. Biz yanlış hatırlamıyorsam 400 tl gibi bir ücret ödedik