Woody Milkadimitrova teşekkür ederim 🌺🌺. Biliyorum aslında da niye sinirleniyorum onu bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️🤦♀️
Woody Egemen26 oioi kaşık kullanıyorum normalde. Mycey de almıştım ama oioi sevmişti. Sonra 2 hafta önce metal kaşık aldım. Canını mı acıttın bilmeden bilmiyorum ki o kaşıkla
Egemen26 Woody canım önce güzelce bi yere oturt bebeğini sonra sen önünde bişeyler ye ona vermeden devam et yemeğe kendin sonra sana bakıcak zaten onun yemeğinde yanında dursun sonra kendi yesiğin kaşıktan ona ver gör bak yıycek öyle gerçekten dene canım bunu
SweetPaw Woody kendine kizman gereken bir şeyde yok ki. İnsan ister istemez bunaliyor. Cok normal hissettiklerin verdiğin tepkiler aslinda
Woody SweetPaw yükleniyoruz işte kendimize. Kendimden başka kime kızcam, el kadar çocuk diğer seçenek Mecbur kendime kızıyorum. Pış pış la uyutuyordum. Şimdi oturuyor karşıma gelip beni pış pışlıyor. Büyüdükçe hani kolaylaşıyordu?
SweetPaw Woody yaaa büyüdükçe kolaylasan bence başka şeyler çocuk bakımi değil 😂😂 bir de kızın da Nisan basi doğmuş koç burcu oğlum gibi bence ona mı siginiyorum yoksa ciddi ciddi etkisi var mı bilmiyorum ama tam bir koç burcu benim oğlum inat daha şimdiden dediğim dedik kararlı ve dik başlı. Bence benim için hiç bir zaman çok da kolay olmayacak ☺️ tek tesellim belki dillenince derdini daha rahat ifade ederde en azından daha kolay anlaşabiliriz ihtimali. Konuşmaya başladıktan sonra belki biraz kolaylaşır düşüncesi benim tek beklentim 😂
Woody SweetPaw konuşmaya başlayınca çatır çatır kavga etmezse ben de bir şey bilmiyorum 😀 valla sezeryan olacaktı doğumum. Koç burcu olmama ihtimali var mı diye baktım. Her tarihte koç oluyordu. Kaderime razı geldin
Egemen26 Woody dene canım inşallah yiyecektir yani mutlaka alır öyle tahmin ediyorum banada yazarmısın sonucu canım
SweetPaw Woody aaa aynı ben 😂😂 benim birde eşim ve iki kardeşim de koç burcu. 😒😒Koç olmasıni istemeyisim için bence çok geçerli bir sebep bu 😂benimde beklenen doğum tarihim 2nisandi bende kabullenmiştim aslında koç olacağını ama beyefendi beni heyecanlandirip erken gelmeye kalktı 20martta suyum geldi doğum başlıyor vs diye apar topar hastaneye gittik yolda ay hadi İnşallah kıl payı balık olacak diye düşündüğümü çok net hatırlıyorum 😂eşim bile söylenmişti hatta koç olmayacak dimi keşke biraz daha bekleseydi koc olsaydı diye 😂😂 tabi oğlum sağolsun babası daha ozamandan torpilliydi onun istediği gibi oldu. Hiç kırmaz babasini 😒
Egemen26 Woody tamam canım inşallah yer bide bazen bebekler aynı şeyler sıkılıyorlar yemekten bahsetmiyorum yeme şeklinden yani farklı yerler dene yani illa mama sandalyesinde yitcek diye bişey yok bir günde sar at yere napıyosa yapsın
Woody Egemen26 mama sandalyesinin yerini değiştirdim aslında 1 hafta önce. Salonda yiyorduk hep mutfaga taşındık. Sinir anında yazdım esasen Korona atlattık ailecek. O etkiledi belki de. Belki de tat almıyor, bilmiyorum ki 🤦♀️
Woody Egemen26 merhaba, 2 tane diş geliyormuş. Ondan herhalde yememesi ☺️ kaşıkla falan hiçbir türlü yemedi. Minnoşum bir tek et, kıyma olursa yutuyor 🙄 çorbaya falan ne gerek var😀
Woody SweetPaw Benim eşim de Koç🤦♀️ eşim de iyi ki erkek değil, yoksa kesin kavga ederdik her gün diyor. Kız olunca kıyamazmış. Kızı kıyacak, kapıları çat çat suratına vuracak haberi yok. Ergenlik döneminde terk edeyim evi diyorum. Bakalım😀
SweetPaw Woody yaaa bu kadar mı aynı olur 😂😂 bende bazen oğlum kafa tutuyor diye eşim bu ne yaa daha şimdiden böyleyse ilerde ne yapicam diye söyleniyor diyorum kendin istedin koç olsun diye bunun daha ergenligi var birakicam kendi halinize bakalım kim kimin hakkından gelecek diyorum. Şimdiden babildaya babildaya bile cevap veriyor hayır yada yapma dediginde 😂