2015 Woody yemeyen çocuk çok zor benim kızım da öyle 5 yaşına geldi halen daha yeme problemi var yemiyor yemediği içinde sürekli huzursuz ağlıyor bir kere bile acıktım demiyor bu konudan dolayı çok doktora götürdüm açlığını niye söylemiyor diye 🤦
Fatosemir Woody sıkmayın canınızı iyi olsun sağlığı yerinde olsun varsın yaramaz olsun bi şekilde büyüyecekler. Yemek konusuna da çok takılma üstüne gitme bi süre akışına bırakırsanız her şey yoluna girecektir. Bi çocuk gelişimci olarak söylüyorum bunu🤗
Woody Fatosemir Yani hep hareketli bir çocuk istedim aslında. İnsan ne istediğine dikkat etmeliymiş 😀annemler dalga geçiyor, bakıcı bulamazsın sen bu kıza diye🙄 2. Gün kaçarlarmış 🙄😀
fistikcisahap Woody ayy canım yoldaşım ya aynı dertten muzdaribim işte kaç aylık kuzucuk? Bizim kusma yani reflü durumu 4 ayına girdiğinde yavaşça bitmişti hamd olsun
Woody fistikcisahap 11 aylık. 7. Ayda kusma bitti aslında. Uykuda rahatsız oluyor ama.. Yine eskiye oranla çok şükür tabi🤦♀️
Htckync Woody alem bu zamane bebeleri yaa. Ellerinde kukla olduk haa😂 yemeyen çocuk cok zor. İsrar etmeyin biraz bakalim , sürekli yemek teklif etmeyin
Woody Htckync Etmiyorum valla. Kafama atıyor zaten teklif edince 😀 sonra elini yüzünü yıkıyorum. Yıkarken de kızıyor. Hep kızıyor ya😀😀
Fatosemir Woody 😂😂😂 bende yaramaz çocuk severim dedim oğlum karnımdayken bile iki dk durmuyordu 😂 doğdu her şeye zıt doğdu sağolsun meme emmedi, uykusu pek yok, kucaktan inmiyor, gündüz beşikte yatmıyor 😂 gerçekten ne istediğimize dikkat etmemiz lazımmış
fistikcisahap Woody bir uzmana götürdün mü normal mi çok uzun sürmüş ne zor dur senin için unşallah en kısa zamanda düzelir
Woody fistikcisahap 1 yaşa kadar normalmiş kusma. Aydan sonra 3 ay hiç uyumadık. Reflünün huzursuzluğu, gaz gaz gaz.. Alerji testi de yaptırdık. Alerji tetikliyor olabilirmiş Normalde bitmesi gerekiyormuş yani gündüz kusmadıgı için. O da çıkmadı. Yatmadan reflü maması veriyorum artık. Gece de veriyorum hatta bu aralar. Çözümü öyle buldum. Bir tadını çıkararak emziremedim. 🤦♀️
fistikcisahap Woody nasip olsun..ne güzel bakıyorsun maşallah Allah yardımcın olsun yakın zamanda daha güzel günler gelir inşallah 🙏🏻
Woody fistikcisahap çok sağ olun gerçekten 🌺🌺 Hiç bilmiyordum reflünün bu kadar zor bir hastalık oldugunu. Allah dermansız dert vermesin
fistikcisahap Woody evet, basit gibi görünenin arkasında yaşayınca aslında anlıyor insan ne zor olduğunu.. allahım tüm hastalara şifa versin özellikle yavrularımıza 🌹tekrardan geçmiş olsun inşallah tüm sıkıntıları atlatırsınız diyelim