Yazmayayım diyorum ama..
Yazmayıp ne yapacagım bilmiyorum.
Kaşıkla beslenmeyi sevmeyen kızım, artık blw de istemiyor. Eline verdiğimi atıyor, fırlatıyor. Kaşık görünce agzını kitleyip kafasını sağa sola çeviriyor. Güç bela bir şey versem tükürüyor.
Mama sandalyesinde zaten sıkılıyor.
Yani biliyorum 2 kaşık yese yeter. Ancak reflüsü uykuda çok rahatsız ediyor. Bu nedenle yatmadan önce muhallebi tarzı şeyler yedirirsem rahat ediyor. Diğer türlü sadece emince ekstra rahatsız oluyor. Bakıyım olmuyor reflü maması vermeye başladım yatarken zaten.
Sıkılmak demişken otı koltugunda da sıkılıyor.
Uyumaya çalışırken bile sıkılıyor. Zaten uykusu olsa bile yataga gelince bir sağa bir sola atıyor kendini. Sanırsınız parkurda çıktı. Öyle bir enerji.
Valla bu aralar korona, morona iyice tek kaldım zaten.
Dişlerimi sıkmaktan dişlerim ayrı çenem ayrı agrıyor sanki.
Yüzüme de yansıyor ki yemeği teker teker yere atıyor, bir yandan da kızıyor muyum diye bakıyor.
Bağırmıyorum, kızmıyorum yaptıgına, dağıttıgına ama artık napıyorsun diye istemsiz ters baktığım, sesimi sertleştirdiğim oluyor. Sabrım son sınırda sanki.
Linçlik mi oldum şimdi?
Ben ne yazdım bilmiyorum vallla. Linçse, let the linç begin