Alanbebek Gamzeliimom size dönüş yapamadım kusura bakmayın 🙏🏻 Eşime sordumda şimdilik alamıycagımızı söyledı tesekkür ederm 🙏🏻
Miniminnak22 Alanbebek ayy özür dilerim Bu yorumunuzu görmeden yorum yaptım 🌺 Bende Esenler’de oturuyorum iyi biliyorum üçyüzlüyü🤭💃
Alanbebek Miniminnak22 önemli degil olsun herkez eglendı yengemın sayesınde ama cok utandım ya 70 tl nedır 😁🙈
Alanbebek Mucizem_0809 cocuk sokagandayım canm biraz yukarlarda kalıyorum ama annem cocuk sokaganda oturuyor
Mucizem_0809 Alanbebek yakınız bayaa bende parkın orda oturuyorum annemde çocuk sokağının üst sokağında oturuyo
Alanbebek Maviyesil121212 bu nasıl bir terbıyesızlıktır böyle üstüne para vermesınıde istermisin falan cok ayıp gercekten önce bir yorumları okumanızı tavsıye ederdm ona gore yazardm cok kırıcı bır cevap olmus bu
Tektanem_000 Zelisblt gördüğüm her yorumunuz o kadar naif kibar edepli ki gerçekten çok hoş bir kadın ve annesiniz 💐
Alanbebek Maviyesil121212 burda gercekten ihtiyacı olupta alamayan bırı 70 tl yazsa demekki bu sekılde kırıcı olucakmıssnız bunu ögrenmıs olduk.
Maviyesil121212 Alanbebek gerçekten ihtiyacı olan birini üslubundan az çok anlar ve ona göre konuşurum. Siz(yengeniz) sırf pazarlık yapmak için yazmış; satan insan da ihtiyacı olduğu için satıyor, 70 TL de onu kırmıstır belki
Zeyneprana Gamzeliimom İyi günler. Tekerleği kırıldı değiştirdik demişsiniz de bizim bebek arabamizda aynısı ve arka tekerleği kırıldı 😒 tekerleği nasıl yaptınız acaba ?
melikecakarr1 Gamzeliimom ben de 50 verebilirim ancak 😂😂 daha da pazarlık yapmayalım lütfen 50 buçuk bile olmaz