Gamzeliimom Zeynep2727 canım en son 300 gerçekten benim de ihtiyacım var ondan dolayı satıyorum çünkü tekerine falan da masraf ettim arabam cok temiz
sonsuz17 Maviyesil121212 bende bu mesajı görünce bunu yazabilirdim ama okuyup bilmeden neden hemen atlıyorsunuz ki postun devamını okumayı da deneyin bidahakine böyle tuhaf yazı görünce yazmak yerine bunu tercih ederim
Alanbebek Maviyesil121212 bu nasıl bir terbıyesızlıktır böyle üstüne para vermesınıde istermisin falan cok ayıp gercekten önce bir yorumları okumanızı tavsıye ederdm ona gore yazardm cok kırıcı bır cevap olmus bu
Maviyesil121212 sonsuz17 pardon bu ne çirkin bir üslup? Atlamak, bu ne samimiyet hanımefendi asker arkadaşınız gibi mi duruyorum ordan ?
sonsuz17 Maviyesil121212 işin gücün yok hemen buna ters cvp verene kadar bir oku da anla alelacele yazmışsın
Borankus Gamzeliimom niye bu kadar uygun veriyorsunuz ben 1300 aldim 0 bide ayni marka gercekten ucuz vermeyin yazik
Gamzeliimom Borankus uyguna verme sebebim sadece tekerini çift yaptıedıgımız için gerçekten cok uyguna veriyorum ama bu elden fiyatı gelip kendi görsün alsın diye yoksa arabam cok temiz
sonsuz17 Maviyesil121212 kaç tane yorum gelmiş 70 tuhaf değil mi üstüne laf atıyorsun sana söylenince bişey nasıl tepkilendin aynısını başkasına yapmadan önce iyice düşünürsün artık
Balbebek_Egemen Alanbebek hurdacıya verse o fiyata alır naptınız 70 şe bebek arabasımı var bir şişe yağ bile o fiyata