Zelisblt Alanbebek teşekkür için yazmadım kuzu, insanlık hali herkesin durumu iyi olacak diye bişy yok. Ülkede böyle ekonomik kriz varken 🙂
Alanbebek Zelisblt cok haklısın canm ama herkez dalga gectıgımı va düşünmüş ama ogle bırsey söz konusu degıl bebegıme mama içirirken yengeme yazmasını soyledım oda boyle yazmıs yorumları okuyunca utandım
Alanbebek Flashtv yok önemli degil canm hata benım yengeme vermeseydm telefonumu sen yaz dıye ama olsun burda bazı arkadaslar eglendı güldü espiri olmuş birazda 😘
MutluMommy Gamzeliimom 70 lira fiyat gelmiş olmaz ama çok ucuza gider öyle ben kargoyuda karşılıyorum 80e bağlayalım ne senin dediğin ne benim 😂😂😂
Mervee1 Gamzeliimom yengesine teklif fiyatını da söyleseydi bari yaz demiş ama ne yaz demiş bana hiç inandırıcı gelmedi dalga geciyor sanki
Alanbebek Mucizem_0809 cocuk sokagandayım canm biraz yukarlarda kalıyorum ama annem cocuk sokaganda oturuyor
Mucizem_0809 Gamzeliimom benim yengeme lazım aslında ama bi sorup döneyim size olur mu şuan benim arabayı kullanıyo