Gamzeliimom Dilos01 ya ben gerçek alıcı olsa 300 e de veririm elimden cıksın diye bakıyorum ama 70 nedir o fiyata vermem imkansız dururmum benim de olsa hiç ugrasmam bile veririm yani
Zelisblt Arkadaşın durumu yok ki öyle yazmış bu dalga geçilecek kadr komik bişy değil, yorumlarınızı kırıcı olmadan yapın lütfen 🙄.
Gamzeliimom Zelisblt yok ben samimiyetimle söylüyorum kim olsa bu arabayı 70 liraya asla vermez en düşük araba 350 liradan başlıyor zaten
Tektanem_000 Zelisblt gördüğüm her yorumunuz o kadar naif kibar edepli ki gerçekten çok hoş bir kadın ve annesiniz 💐
Dilos01 Gamzeliimom sende haklısın canım kendince bayan bi ihtimal herhalde nabiz yokluyor gibime geldi 👀insallah satabilirsin
Zelisblt Gamzeliimom yok Bn size bişy demiyorum siz haklısnz kendiniz e de, bazı arkdşlar alay konusu etti de ona üzüldüm. Blli ki durumu yok yoksa kendisinide biliyordur o kadara araba bulamayacağını
Alanbebek anne123455 yaa kusura bakmayın gercekten ben yazmadım ben cocuga mama içiriyordum arabayı gördüm yengeme yazmasını soyledım oda böyle yazmıs bende sımdı yorumları görunce cok sasırdım cok üzgünüm ya 😔
Alanbebek Gamzeliimom yaa kusura bakmayın ben yazmadım yengeme yazmasını soyledım fıyat bana cok uygun geldı zaten oyuzden yazmasını soyledım bende istanbul esenler üçyüzlüde oturuyorum en son elden alınınca kaca olur demesını soyledım yengem boyle yazmıs off
Miniminnak22 Alanbebek ayy özür dilerim Bu yorumunuzu görmeden yorum yaptım 🌺 Bende Esenler’de oturuyorum iyi biliyorum üçyüzlüyü🤭💃
Ygz Alanbebek kız ne utanıyosun yengen iyi pazarlıkcıymış tebrik ederim😅 yengenle alısveriş yapmalısın 😅
Gamzeliimom Zelisblt orası öyle tabiki ama 70 lira deyince ister istemez tuhaf oluyor malesef keske durumum olsa ücretsiz versem
Alanbebek Ygz ama ben gercekten utandım ya yengem ogle eşimin abisinin eşi onunla pazara falan gittgmzdede boyle yapıyor bu kadar olmaz dedirtyor yanı kendısıne kızamadımda 40 yasında nasıl kzııyım kadınada