Gamzeliimom Zeynep2727 post açmışsınız bebek arabası mı arıyorsunuz satıyor musunuz anlayamadım? bide dönüş olumsuz da olsa yapar mısınız
Maviyesil121212 Alanbebek gerçekten ihtiyacı olan birini üslubundan az çok anlar ve ona göre konuşurum. Siz(yengeniz) sırf pazarlık yapmak için yazmış; satan insan da ihtiyacı olduğu için satıyor, 70 TL de onu kırmıstır belki
Alanbebek Maviyesil121212 eger kırsaydı soylerdı zaten sizin üstünede para versın demeniz cok hos bır davranısmı bence cok yanlıs dilencimiyizde üstüne para versın bırde dıyıp aşaglar bir uslupla dıle getryosun burda ihtiyacı olmayıpta bir cok sey satan anne adayları var bence siz önce davranıl şeklinizi degiştirin insanlara ön yargyla yaklasmayın
Mervee1 Gamzeliimom yengesine teklif fiyatını da söyleseydi bari yaz demiş ama ne yaz demiş bana hiç inandırıcı gelmedi dalga geciyor sanki
Alanbebek Mervee1 nıye dalga gecıym pardonda yanı kımseye ınansın dıye yalvarmıyorum burda ogle bırsey olsa yengem şaka yspmıs yada ben şaka yaptım derım yengem zaten görmüştür yazarken postta fiyatını
Zeynep2727 Gamzeliimom canım ben yeni bu uygulamaya üye oldum araba arkadaşımın benim değil olumsuz olsada atarım
Zeynep2727 Gamzeliimom canım arkadasim eşiyle konuşmuş simdi alamayiz demiş bende bebek arabamı alan olmadı kaldı tessekkür ederim sana iyi satislar⚘
Mucizem_0809 Alanbebek yakınız bayaa bende parkın orda oturuyorum annemde çocuk sokağının üst sokağında oturuyo
Alanbebek Mucizem_0809 evet ya baya yakınız belki yolda falan karsılasmısızdır ama birbirimizi tanımıyoruz 🌺🥰
Deletedmom_9857 Alanbebek kendinizi açıklamaya çalışmayın lütfen size edep dersi vermeyi çalışanlarında gördük 🤔