Bende doğduğundan beri prima kullanıyorum çok nadir sızmıştır ya fazla kalmıştır ya da gevşemiştir, meraktan yeni sleepy bio aldım kaç kere sızdırdı iki üç saat oluyo bakıyorum dolmuş hiç emici değil poposunu kızarttı cırtlarıda hiç güzel değil beş para etmez primadan gerisi yalan valla