Myslkya-16 Linaninannesiii aynen bizim de öyle. Bi paket almıştım zar zor bitirdik ara ara kullandım hep pişik yaptı. Prima da hiç öyle sorunlar yaşamadım. Sızdırması da diğerlerine göre baya iyi bence 😌
EmineB10 06-ikra-06 ben molfiks püre soft kullanıyorum hiç sızdırmıyor. Normal molfiks aldığım da oluyor ama puresoft çok daha iyi. Oğlum 15 aylık bir kere bile sızdırmadı. İlk ben de prima kullanmıştım ama hiç beğenmedim hem sızdırıyor hem sanki daha ıslak hissettiriyor
Cennetinsusu 06-ikra-06 Molfix,sleepy, canbebe ve prima nerdese çoğunu kullandım. Ama küçük gelmediği sürece hiç taşırma olmadı.
defnesmomm 06-ikra-06 1 yıldır sleepy kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım. Bence memnuniyet kişiden kişiye değişiyor, başka marka ve modelleri deneye deneye siz de memnun kalacağınız bir bez bulursunuz diye düşünüyorum 😊
kardelencicegim Linaninannesiii sleepy yapıyor kızımın bacaklarna oturmuştu 1 ay sürdü gecmesı bende önce hep gecer dıye düşünüyordum. bezı değiştirdikten sonra Anladim kullanan arkadslarmda lastik izinden şikayetçi yoksa memnundum sleepyden
AdemCicekAli 06-ikra-06 fiyatı da gzqyet uygun deneyin derim ben , bebeğinizin tenine iyi gelmezse birine hediye edebilirsiniz