06-ikra-06 prima premium bendede kabus gibi sızdırmasindan gina geldi çok almisiz diye devam edim dedim ama bgun kakasi da sizinca vazgcetim asiri lastik izi yapıyor çocuğumun teni hep kizarikti molfixe döndüm molfix ten cok memnunum lastikleri cidden cok esnek bence en iyisi o sızdırmada yapmamisti primaya bidaha donmem