06-ikra-06 cydcvk doğru canım valla ben hep tam bedenini alıyordum şimdiye kadar bu paket bitsin büyüğünü alıcam
yademila-48 06-ikra-06 nasıl o kadar saat bırakıyorsunuz ki bezi anlamadım ben mutlaka gece değiştiriyorum ve prima kullanıyorum bende sizin sıkıntınız onca saat bebeğimizde kalması
06-ikra-06 yademila-48 gündüz zaten değiştiriyorum 3 maç 4 saatte bir gece derin uyuduğu için ve artık büyüdüğü için değiştirmiyorum kaka da yapmıyor 17 aylık bence çoğu kişi de geve alt değiştirmiyordur ıslanmadığı sürece
Linaninannesiii yademila-48 bencede bende olsam değiştirirdim sanırım sürekli yani düşünsenize kendimizi saatlerce o şekilde kaldığımızı öyle düşünüyorum hep çok mu hassas düşünüyorum bilemedim ama 😞
yademila-48 06-ikra-06 yok ama saat kurup hızlıca değiştirmelisin siğer türlü hep sızma olur ki yine de tabi sizin bileceğiniz
06-ikra-06 yademila-48 canım daha önceden 10 12 saat duruyordu bezi ve asla sızmıyordu yine primaydı gece rahatsız olup kalkmıyordu bile Ufak geliyor Bez arkadaşların da dediği gibi bence
ZMK 06-ikra-06 prima premium kullanıyorum doğru numara kullanırsanız hiç bir sorun yaşamazsınız başka bez kullanamıyoruz biz premium candır
Melek36 06-ikra-06 benim oğlum da 16 aylık prima kullandım hep bu zamana kadar ve dediğiniz sorunu bir kere dahi yaşamadım ki oğlum gece boyu sürekli su içer sabah uyandığında da bezi patlayacak kadar şiş olur. Yaklaşık 12 saat değiştirmeden kalıyor bezi gece boyu. Szin neden oluyor anlamadım. Kaç beden kullanıyorsunuz? Hatta ilk oğlumda da hep prima kullandım. Onda da yaşamadım böyle bir sorun.
06-ikra-06 Melek36 bizimde 3. Aydan beri kullanıyoruz aktif bebek şuan 17 aylık 4 ve 5 numarada bu sorunları yaşadım canım demekki küçük geliyor bezi büyüteceğim
frambuazliturti 06-ikra-06 oğlum doğduğundan beri kullanıyorum henüz prima hiç sızdırmadı. Bazen gevşek bırakırsam sızırıyor. Ama gündüzleri aktif bebek geceleri premium care kullanıyorum. 10 saat filan uyuyor bez arkasına kadar mavi oluyor ama asla sızdırmıyor
Miranmt 06-ikra-06 4 aylık kızım var hep prima aktif bebek kullandım ve kullanıyorumda hiç öyle bir sorun yaşamadım neden öyle olduki acaba.
TurkerNoyan 06-ikra-06 biz prima premium care kullanıyoruz biraz sıkı bantlamak gerek başlarda bizde de hep sızdırdı ama biraz sıkı bantlayınca artık sızma yaşamıyoruz uzun zamandır
Zeyzey2019_ 06-ikra-06 prima pure kullanıyorum 10 aylık olduğundan beri ve 2 3 aydır gece aynı sorunu ben de yaşıyoum. Ama benim kızım gece hala emiyor ve hiç durmadan sürekli dönerek uyuyor. İster istemez bağ kısımları gevşiyor ve göbeği ıslanmış oluyor. 25 aylık bu arada.
Linamoms 06-ikra-06 bence bağlamanızdan kaynaklanan bir sıkıntı vardır. Çünkü hiç biri bizde sızdırma yapmadı.
Linaninannesiii Myslkya-16 bizde onu kullanıyoruz bence en iyisi o değil mi🙄 sleepy kullandım çocukta küçük küçük alerji gibi şeyler çıktı kırmızı ucu beyaz sonra primaya geçtik gitti
Myslkya-16 Linaninannesiii aynen bizim de öyle. Bi paket almıştım zar zor bitirdik ara ara kullandım hep pişik yaptı. Prima da hiç öyle sorunlar yaşamadım. Sızdırması da diğerlerine göre baya iyi bence 😌
Linaninannesiii kardelencicegim bendede iz yapıyor özellikle de gevşek yapıyorum oturmasın iz yapmasın diye 1 numara 30 günlük niye acaba 😞
kardelencicegim Linaninannesiii sleepy yapıyor kızımın bacaklarna oturmuştu 1 ay sürdü gecmesı bende önce hep gecer dıye düşünüyordum. bezı değiştirdikten sonra Anladim kullanan arkadslarmda lastik izinden şikayetçi yoksa memnundum sleepyden
Astalavistababy 06-ikra-06 akrepte nin bio naturali son çıkan üst taraftan sızdırdı atleti uyku tulumu nemli oluyor sabah 8-9 saat içinde naturale geri döndüm sızdırmıyor fakat 5 numarası ne kadar ince ilk numaralara hiç benzemiyor
File351047 06-ikra-06 prime premium care kullanıyorum oğlum 14 aylık bazı geceler sızdırıyor daha önce çok nadir olurdu bu sıralar çok sık olmaya başladı
Linaninannesiii Echche sleepyde bizde alerji yaptı aldığım bezler kaldı belki 50 100 tane vardır evde