Htckrkybkr ikiKudurukAnnesi 6 buçuk aylık ama baya hareketliydi benim oğlum koyduğum an sürmeye başladı.
ikiKudurukAnnesi Htckrkybkr benim ki de 5 buçuk aylık ama sürüyor yani yanlış mı yapıyorum koymim mi ama artık kucak da durmuyor sıkılıyor
Htckrkybkr ikiKudurukAnnesi yani oturabiliyorsa ya da belini rahatlıkla kontrol edebilyorsa kısıtlı süre koyarsanız bişey olmaz ins ama baya az koyun bence daha küçük baya çünkü.
Annisss ikiKudurukAnnesi o zaman niye sordunuz anlamadim siz koymussunuz zaten burdan bi fikir alipt karar mi degiscekiniz normalde hic onermiyolar yuruteci siz 5 aylikk koymussunjz yok arkasini destekliyirum yok sole yok bole cocuk tam olarak kendi desteksiz tutamazken koymanizin dogru olmadiginu ne kadar desteklersen destekle yani
ikiKudurukAnnesi Asli06 inşallah bir sakıncası yoktur bende yazılanları görünce tereddüt ediyorum ama seviyor
Asli06 ikiKudurukAnnesi valla yoktur inşallah ben yürüteçle büyümüşüm 2 erkek kardeşim var onlarda öyle hiç inmemiş yürüteç ten
ikiKudurukAnnesi Neslimmmmm ne yaptınız peki mesela kucakta durmak istemiyor yere bırakıyorum yüz üstü onu istemiyor
Neslimmmmm ikiKudurukAnnesi 3 aylıkken oyun halısına koymaya başladım orda duruyordu sonra zamanla dönmeye yuvarlanmaya başladı.büyüdükçe sürünmeye başladı yani hep yerde bırakıyordum emekleme dönemindede dizleri acıdığı için hemen ayaklanmaya başladı bi yerlere tutunup kalkıyordu bende kısa mesafelerle gel gel yaparak yürümeye teşvik ettim.
Pepito ikiKudurukAnnesi hic. Yurutecin zqrarli oldugunu soyluyor doktorumuz. Hem dusme riski de cok. Hatta kucukken ben bile dusmusum annem hala soyler yan donerken devirmisim yuruteci kafamin ustune mazallah. Ben hic koymadim yurutece. Bence cok gereksiz. Yine de siz bilirsiniz. Duydugum kadariyla 9 ay diyorlar. İyi aksamlar🌸
Asli06 Betim duruyodu da ara ara çok degil ama ufak ufak alıştı ilk başta kalın halıda gidemedi İnce yoklukta ögrendi ilgisini çekecek bişeyi aldım elime gel gel gel diyerek öyle öyle alıştı şimdi kalın halı İnce halı hiç farketmiyo fırıl fırıl 🤣🤣🤣
Nazlberenn 6 aylik en fazla 5 dk üstünde tutuyorm sonra aliyorm cok durdrumadikca bi zarari olduğunu düşünmüyorum
Pepito ikiKudurukAnnesi oturabildikleri icin yurumeyi geciktiriyormus ve bacak seklini kalca seklini bozuyormus. Ben de x bacakliyim mesela ve yurutecle buyumusum… ileride diz agrilarina sebep oluyor bu durum. Dizimden ameliyat olmak uzereyim o yuzden
Minnossareannesi ikiKudurukAnnesi 6 aydan önce koymayı önermiyorlar hatta mümkünse hiç koymayın diyorlar da bende alacağım belki biraz rahatlarım. Ama bence bebeğine göre değişir kendini dik tutabiliyorsa 10-15 dk yavaş yavaş konabilir belki daha küçük ama çok koymayın bence 🙏🏻💕
ikiKudurukAnnesi Minnossareannesi gerçekten benim için de onun için de rahatlik çünkü durmuyor artık kucakta ona binince mutlu oluyor
Minnossareannesi ikiKudurukAnnesi evet evet kendisi de sıkılıyor uzun süreli koymam ama en azından bi yemek yaparken falan koyarım
Keremcanannesi oldugrs1 4 bucuk aylik oglum bende günde bi 10 dk koyuyorum ağlarken sadece yürütece koyunca sakinlesiyo biliyorum çok zararli mecbur koyuyorum napim
Minnossareannesi Keremcanannesi Yaaa çok küçük değil mi yaaa duruyor mu peki benim kızım da 4 aylık almadık daha çok merak ettim şuan nasıl durur diye
Keremcanannesi Minnossareannesi ya önce geri geri gidiyodu simdi fildir fildir gidiyo ince halinin üstunde çok asiri egleniyo korkuyorum bende bi zarari olur diye. İnsallah bisy olmaz zaten cok koymuuorum günde yarim saati gecmiyo