ikiKudurukAnnesi 3 aylıkken oyun halısına koymaya başladım orda duruyordu sonra zamanla dönmeye yuvarlanmaya başladı.büyüdükçe sürünmeye başladı yani hep yerde bırakıyordum emekleme dönemindede dizleri acıdığı için hemen ayaklanmaya başladı bi yerlere tutunup kalkıyordu bende kısa mesafelerle gel gel yaparak yürümeye teşvik ettim.