ikiKudurukAnnesi Kızım 5 ay 19 günlük günde 15 20 dk yürüteçe koyuyorum siz kaç aylıkken koymaya başladınız yanlış mı yapıyorum ?
Annisss ikiKudurukAnnesi yengemin bilgisi dahilinde cocuk kendini dik tutmasi gerek diyidu yurytecte yani boynu egik durmamali ben 6 ayi gecmisti ole koymustum tam haturlamiyirum ama
Ikrazumra19 ikiKudurukAnnesi ben hic koymadim ki suan cok erken henuz oturmadan yurutece koymak onurgasi icin zararli olabilir
Alpyas ikiKudurukAnnesi mama sandalyesine dahi 6 aydan sonra oturtun deniyor, sizin için daha erken gibi. Benimki 8 ay 10 günlük 8-10 gün oldu yürüteç alalı.
oldugrs1 Valla canım instagramımda bi tanıdık var bebeği 4 aylık olduğundan beri koyuyo bebek şuan 4.5 aylık bebekte alışmış öyle bi kullanıyo ki yürüteci koşuyo resmen hayretler içinde izledim maşallah.
ikiKudurukAnnesi oldugrs1 aynen bende bir fenomen de gördüm 5 aylıkken koydu çocuğu şu an 6 buçuk aylık evi geziyor resmen onlardan gördüm bende aldım gayet mutlu içinde 😂
Keremcanannesi oldugrs1 4 bucuk aylik oglum bende günde bi 10 dk koyuyorum ağlarken sadece yürütece koyunca sakinlesiyo biliyorum çok zararli mecbur koyuyorum napim
Asli06 ikiKudurukAnnesi valla ben 5 aylıkken koydum süreklide bindi halen de biniyo şuan 6 ay 10 günlük kendi kendine geziyo evin içinde artık yorulunca zaten bagırıyo aglamaya başlıyo alıyorum
ikiKudurukAnnesi Asli06 inşallah bir sakıncası yoktur bende yazılanları görünce tereddüt ediyorum ama seviyor
gulcanm ikiKudurukAnnesi 2 doktora götürüyorum kızımı ikisinde sakın dedi sakın örümceğe yürütece koyma dedi daha geç yürütüyormuş. Haa beni dinlemeyip illa koyacaksın 9 aylık olduğunda 3 4 dk tut bir ayböyle gitsin sonra 10 dk bir ay daha böyle gitsin demişti. Bizde almamaya karar verdik. 8 aylığız Kendikendine ayakta duruyor 3 4 dk ama henüz adım aramıyor
Betim ikiKudurukAnnesi 😂dik durabiliyor mu ki ? Oğlumu 6 ay 4 günlük bugün koydum ama oyuncaklarıyla oynuyor ayağının üstünde duramıyor maalesef daha küçük galiba önce dik durmayı öğrenmesi lazım zararı olur diye 2 dakika sonra çıkartıyorum gün içinde yarım saati geçmemek gerekiyor demişti doktorum
Asli06 Betim duruyodu da ara ara çok degil ama ufak ufak alıştı ilk başta kalın halıda gidemedi İnce yoklukta ögrendi ilgisini çekecek bişeyi aldım elime gel gel gel diyerek öyle öyle alıştı şimdi kalın halı İnce halı hiç farketmiyo fırıl fırıl 🤣🤣🤣