Şimdi biz 3 ay 29 günlüğüz, 4. Ay atağına 4. Ay tamamen dolup 4 ay 1 günlükten sonraki dönemde mi başlıyor. Genel olarak benim oğluş zaten huzursuz bir bebek. Kucaktan inmiyor, gece uykuları çok zor. Sürekli ne bulursa ağzına götürmeye çalışıyor. Uykudan bazen çığlık çığlığa uyanıyor. Ataktayız da benim mi haberim yok acaba. Bende kafamda huniyle dolaşıcam yakında