MNMD 11.ci aydan sesleniyorum buralar çok güzel 😂😂 umut var sabredin
gelelim 4. Ay atağına
bana çocuk yap diyen annemi kaynanamı parçalayacaktım ne gündüz uyurdu ne gece manasız bi ağlama sürekli sıkılma 2 hafta sürdü ama öldüm öldüm dirildim sürekli sinirden ağlıyordum
uykusu var uyumaz uyumadığı için ağlar yemez içmez oynamaz gülmez yerde gökte durmaz inanın neye uğradığımı şaşırdım zaten 3. Aydan beri gelen meme reddi vardı bide onunla birleşince dedim yeter kapatın beni ruh ve sinir hastalıkları hastanesine😂
bol bol sure dua açtım evde sesli hem bebeğimi hem beni rahatlatsın diye duş aldırırdım falan en önemli sabır kendinizi yırtmayın zira günü bitene kadar geçmiyor😂 boşa üzülmeyin yıpranmayın o günler geçecek 6. Ayda çok çok daha hafifliyor bunlar uykusu düzgün gece kesintisiz uyuyor falan gülüyor oynuyor umutlu olun gardaşlarım bitecek 🥰😂