Omeryku Hasev2707 sagol size de geçmiş olsun ateşi var mı hemşire canlı aşı ateş yapabilir dedi bende sürekli kontrol ediyorum
ppzeynep Hasev2707 Yaptırmadık. Aşı takviminde 9.ayda aşı yok ama artan kızamık vakaları nedeniyle böyle bir ön aşı uyguluyorlar. 1 yaş aşısının ön dozu. Zaten pandemide evdesiniz, gerek görmüyorum dedi bizim doktorumuz.
Hasev2707 ppzeynep bizi arayıp çağırdılar 1 yaşında tekrar yapılacakmis zaten doktorun öyle dediyse sıkıntı yok canım ama merak ettim neden kimi sağlık ocağı çağırıyor kimi neden cagirmiyor ilginç geldi
Hasev2707 bjkesra1903 9uncu ayda ön doz kızamık aşısı yapıldı 1 yaşında tekrar olacak 1 yaşında yaptirirsiniz sizde
Balkupum2505 ugur25bocegi damsrdan almadilar canim parmagindan aldilar seker olcme makinasi gibi bi makinayla hic hissetmedi bile 😊
ugur25bocegi Balkupum2505 yaa oyle aliniyo muymuş canım bilmiyodum devlet hastanesinde mi aldirdiniz özelde mi
Melikee01 Hasev2707 Aynen kimi saglık ocagı hastahaneye yönlendırıyor bızde de saglık ocagında bakmıslardı
Balkupum2505 ugur25bocegi saglik ocaginda cnm. Saglik ocagi bakıyo 9 ay kontrolünde. Ama istersen devlette veya ozeldede baktirilabiliyo
Ceozip Hasev2707 biz yaptırmadık daha doğrusu sağlık ocağı yapılmayacağını söyledi. Covidden dolayı bu ay bu aşının yapılmasını ertelediklerini 1 yaş aşısının içinde yapılacacağını söyledi. Ve yaptırmadık da sonuç olarak. 10 aylık olduk bile.
Hasev2707 Ceozip bagzi yerler yapıyor ağzı yerler yapmiyor ama zaman kaybetmiş deilsiniz 1 yaş aşısı zaten
ugur25bocegi Balkupum2505 bize devlete gidin demişlerdi korktum yaptiramadim bende saol canım bende bi sorim o zaman 😊🌸
Smryna Hasev2707 12. Aya çektiler dediler bende özel doktorunda kızamık kızamıkçık kabakulak olarak yaptırdım karma asi tek olsun diue
Ceozip Hasev2707 çok üzerinde durmadım zaten 1 yaş aşısında olduğu için. Olabildiğince evdeyiz zaten. Bulaşma riski çok nadir. O yüzden dert etmiyorum.