Hasev2707 merhabalar, youtube da dr osman gönülal var. Onu izlerseniz artık 9 aydaki aşının yapılmasına gerek olmadığını belirtiyor. Bir süre önce vakalar artınca sağlık bakanlığı tedbiren dozu erkene çekmiş. Ama şuan eski seyrinde gittiğinden makul olan 12 ayda yapılmasını öneriliyor