iki_prenses_annesi201 Hasev2707 bana 1 yaş aşısını dedi sdce 9 aylık aşı demediler… Şuan 7 aylık kızım.. Var mı ki 9ncu ayda o trhte bi aşı yok karta çnki
ugur25bocegi Balkupum2505 bize devlete gidin demişlerdi korktum yaptiramadim bende saol canım bende bi sorim o zaman 😊🌸
M-A-R-M Hasev2707 herhalde farketmiyor hatta uzatmadan kucağında yakasından yakayı indirdi omuza kadar digeride vurdu
Hale-kd Hasev2707 bizim sağlık ocağımız bizi çağırmıştı bizde 9 martta 9 aylık oluyoruz. Fakat biz bu ay şehir dışında olacağız buradaki sağlık ocağına danışacağım umarım yaparlar. Diğer yorumları okudum ama yapılmalı mı yapılmamalı mı çok kararsız kaldım 🤔
Hasev2707 Hale-kd misafirim dediginizde sağlık ocağında varsa yapıyorlar gittiniz ilde de zararı olacağını sanmıyorum sonuçta kızamık aşısı ve kızamık vakası çoğaldığı için öne çekilmiş önlem amaç li yine 12.ayda tekrar yapiliyor