Pektos-21 bende sezeryan ile doğum yaptım göğüslerim birden şişti ve bebek ememedi uçları düzledi ve kocaman oldu hastaneye gittim bebek hemşiresi ile görüştüm hemen vakumla çektiler çeker çekmez kanlı süt akmaya başladı iltihap sandık ama değilmiş iç damarlar gerilmeden çatlamış neyseki kan bitti normal süt gelmeye başladı bende hastane tipi pompa kiraladım gece gündüz sağdım bebeğime biberonla verdim arada göğsümü tutturuyodum unutmasın diye göğsüm feci yara oldu korkunç bir haldeydi 999 ayar gümüş kapak aldım şu an kullanıyorum ve işe yaradı evet acıyo şu an ama en azından iyileşiyo artık emdikçe bağırmıyorum emzirmekten vazgeçmeyin benim kızımın ağzı kan oluyodu yinede emziriyodum çektiğim acıyı siz düşünün tansiyonum bile düştü 8-4 oldu ağlaya ağlaya ne hale geldim 14 günde 13 kilo verdim Allaha şükür daha iyiym emzirmekten vazgeçmeyin