Pektos-21 ben de biberon vermediğim için o kadar pişmanım ki… Benim de sütüm hemen gelmedi, gelene kadar kaşıkla mama verin dedi doktor. Sonra sütüm geldi ama sürekli emzirmeme rağmen asla artmadı, artsın diye beklerken aylarca kaşıkla besleme yaptık ek olarak, memeyi unutmasın biberona alışmasın diye. Velhasıl kelam, sütüm onu doyuracak kadar hiç artmadı maalesef. Şu an 13 aylık olmak üzere, hala kaşık biberonla ben içiriyorum mamasını. Herkesin hikayesi farklı işte🙃