Pektos-21 emziremedim diye üzülmeyin hiç tabi ancak şunu söyleyeceğim sütünüz vardır bebeğiniz emse hemen artar. Biberondan kurtulun, ilk 10 gün meme reddi oldu süt de sağdım mama da verdim şırıngayla verdim kesinlikle emzirmek büyük kolaylık. Gerekirse emzirme hemşiresi gibi birini bulun, geç olduğunu sanmıyorum bebeğiniz çok küçük açken teklif etseniz emzirmeyi ya da uykuda olabilir. Biraz araştırma yapın internetten nasıl biberonu bıraktırabilirsiniz pes etmeyin 👍🏻