AkileUgur Elfida-10 valla ne yaptirirsan yaptır 🤣 bı kuyunun içine düştük cebellesiyoruz ne zaman çıkarız bilmiyorum 😵
Flamingom Elfida-10 biz cok yaşadık mont giymek istiyor giyince cıkarmak 🤪 bu sadece bugun olanı dün aşı oldu iki bacakta bant onları görünce ağlıyor her seye aglıyor suya girince alışıyorsun. 🙈
Maviyesil121212 nursocum ben de öyle diyordum ama hiç yaşamamış gibiyim şu an, o hallerini bile özlüyorum düşün :))
Flamingom nursocum benim ki de yapıyordu. Çıkan ses hoşuna gidiyormuş hiç tepki vermemek lazım yapma etme dememek lazım mış yeni çıkan diş zamanı olurmuş
nursocum Elfida-10 2-3 saatlik uyku bana yetmiyor cidden iyi değilim ki daha 1 yaş yani 3 ayım mı var önümde daha yeni uyudu 8 de uyuyan çocuk 12 de uyudu
Mom078 nursocum Ben 3 hafta yaşadım yani bazen evlat senin olacak tokatı çarpacaksın diye diye söylendim ama sonra unuttu sanırım diş erleri kaşınıyor baskı uyguluyor ve o ses o sesssss işte o ses çıkıyor 😂
Mom780 ybk2019 yanı doktorum duygularını nasıl ifade edeceğini daha bilmediği için öyle yapıyor diyordu. Ben hep kafasını okşayıp nisa cici diyordum sakinleştiriyordum🙄 fazla yapmıyor artık azaldı yani
princessannesi aylakmadam gece yatirmadan 40 dk öncesinde veriyorsun 20 damla veriyorum ben doktor oyle soyledi icinde melisa yaprağı ıhlamur var birde papatya
Elfida-10 nursocum bana da yetmiyor ve gün içinde kendimi o kadar yorgun hissediyorum kiiii.. senin yine uyumuş bizim ki de uyur ama gecenin bir vakti uyumamış gibi kalkar 6ya kadar ayakta