Elfida-10 yaa sanki benim kızı anlattın kendini yerlere atıp aglamalar geceleri sabahlara kadar oturmalar, inat etmeler, çığlık atmalar 😔 benimki de 13 aylık olacak bir kac güne. Üstelik birde bizim ek gıda reddimiz var mis gibi. Tam 7 aydır yemek yedirmek için ugrasıyorum ve ne yazıkki bir kasık bile yemek yemiyor.