Elfida-10 elbet bu günler geçecek biz annelerin yapması gereken tek şey sabir ve çocuğumuza olumlu yaklaşmak…
14 aylik kız annesi olarak yazayım mı sana
Uyku düzeni diye birşey yok.
Yemek yerken ağzını açmaz mühürler resmen.
Birşey yaptırmak istediğinde ağlar yetmezmiş gibi kendini yerlere atar.
Uyutmak için yarim saat salladigim zamanlar olur sonuç uyku yok yine
Daha çok var bacım hangisini yazayım sana ya sabir diyorum hep napalim 😊😊