Zblt Sadiye1 bacaklarında hiç iz olmadı prima da zaten, diğer bezleee göre daha büyük oluyor, bebeğim toplu bir bebek olmasına rağmen sıkıntı yaşamadık ☺️
babiescute Sadiye1 goon deneyebilirsiniz. Biz de çok bez gezdik sızdırma sorunundan dolayı. En son prima premium care de mutluyuz. Bacak kısmı da en rahat primada aslında ama sizin paylaştığınız görselde prima yok diye onu öneremedim
Ferdaknc Bende sleepy nin bacak izinden muzdaribim şimdi molfix aldım henüz denemedim umarım olmaz bu defa
babiescute Sadiye1 bionatural de neredeyse aynı sleepy natural ile. Çok çok az farkla biraz geniş ama kızımı pişik yaptı o bez 🤦🏼♀️
Prensannesiyimm Sadiye1 evet canım ben baby turco takınca gece degidtirmiyorum kuru tutuyor sizdirmiyor primi dan geçiş yaptım gayet başarılı
babiescute Sadiye1 yani bizi üzdü. Kaç kez kaka içinde kaldık kaç tulum battı Kaka lekesi oldu sleepy yüzünden sayamadık 🤦🏼♀️
Sadiye1 babiescute sanırım goon denicem ya. Ya şu pine smartı da deneyesim var aslında ama onun hakkında kimse yorum yapmadı pek başarılı değil sanırım sadece enfeksiyon olduğu zaman belli ediyormuş artı yönü
Sadiye1 babiescute bizde de olmuştu ilk 3 ay ben hemen olduğu anda yıkamıştım orayı geçti bide normal yıkanınca
Mom727373 Sadiye1 oo mühendisinoğlucu olan birini gördüm mutlu oldum😍 ben de aynı şikayetten ötürü canbebeye geçtim aşırı memnun kaldım. Arkasında özellikle geniş bir kısım var artık kakamız da tepemize kadar çıkmıyor, beli yanı da sıkmıyor
2bebelianne__ Sadiye1 prima premium care kullanıyorum çok memnunum ne pişik sızdırma asla yapmıyor tavsiye ederm sadece lastik izi yapıyor ama bacağını kesip tahriş etmiyor
Meacser Sadiye1 premium care prima bizimde bacağımızı sıkıyor 5. Kiloyuz 2 numara hem taşıyor pure 2 numara demicem yoksa 3 alıcam deneyerek bakmak gerek