Sadiye1 Rum instada bi mühendisi takip ediyorum bu attığım foto bebek bezin de içeriği temiz olan bezler o yüzden buradakilerin dışında kullanmak istemiyorum bi bakayım ne yazmış merak ettiyseniz ?
PortakalliKahve Sadiye1 ben molfix pure soft kullanıyorum ve harika. Gerçekten çok beğendim 1 haftadır kullanıyoruz hiç sızdırma yapmadı. Yumuşacık dokusu
Tnshmszynp Sadiye1 iz konusunda bende de çok sıkıntı oluyor tım bezlerı denedım nerdeyse bım sok a101bezı harıc hepsi de yapıyor ama sanki goon premıum soft daha az hatta cok az yapıyor ve asırı yumısak suan sleepy bıo natural aldım oda sankı bir tık daha iyi
Rum Sadiye1 ben istgram kullanmıyorum canım. bilmiyordum içeriğini yani. Iyi olur bilgi edinmiş olurum..
Tnshmszynp Sadiye1 benım kızım 10.5kılo 5aldım oldu belkı 4de olabilirdi ama almadım beş iyi. Sleepy ama aşırı iz yapıyor gece kılodunuda aldım oda aynı sadece bıo olan bıraz daha ıyı aslında rn guzelı dedgım gibi goon premıum soft ama ondada sole bosey var 4kuuck geliyor bes buyuk o yuzden almıyorum ama braz daha kilo alırsa kesinlikle goon 👌
Zblt Ben prima aktif bebek kullanıyorum 9 aydır çok memnunum sleepy, baby turco, minies denedim bu listeyi göz önünde bulundurarak, bir de evy baby ama sadece aktif bebekten memnun kaldım, bebeğimin davranışlarını bile etkiledi bez seçimim çünkü ☺️
Pasaannesiiii Sadiye1 denemediğim bez kalmadı hepsi sızdırdı, çocuğum ıslak ıslak kalıyordu ne kadar sonra farkediyordum Allah kerim artık, komşum BİM’in bezini bi al dedi hem uygun denemeye değer dedi, gerçekten çok memnun kaldım 3 paket açılmamış başka markanın bezi var ama BİM’in bezinden başkabez bağlamak istemiyorum çünkü sızdırma olayından bıktım
Zblt Sadiye1 bacaklarında hiç iz olmadı prima da zaten, diğer bezleee göre daha büyük oluyor, bebeğim toplu bir bebek olmasına rağmen sıkıntı yaşamadık ☺️
Sadiye1 Tnshmszynp büyük olsun varsın ya nasıl olsa hemen gelişiyorlar hem büyük de daha iyi hareket ederler. Maşallah subanallah kaç aylık bebişiniz ☺️