Bende bez arayışındaydım sleepy kullanıyordum ama iz yapmasından gına geldi 4.5 aylık bebeğim 4 numara iz yapıyor baby me aloe veralı aldım oda kakasını geçirdi şimdi minies aldım bakalım nasıl olucak 4 numara yapısı ince ama denicem sleepy den memnunum ama neden iz yapıyor ki ne güzel alıyordum geçiyordum… Merakla yorumları okuyorum bekliyorum