Birannebirbebekkkk bi bayan yorum yazmıştı. anne sütü alıyor diye bebeğine hiç su vermemiş, böbrekleri kum dolmuş, kadın doktora gitmiş doktor sen bu bebeğe hiç mi su vermedin demiş, sen 24 saat süt içsen susamaz mısın demiş. ve kadın 2.bebeği olmuş sürekli su veriyorum artık, anne sütü almasına rağmen. o günleri bidaha yaşamak istemiyorum demişti. o zaman bu da bir örnek. her şey İnternette doğru değildir ayrıca… dediğim gibi siz vermeyin bebeğinize suyu☺️